20 Şubat 2011 Pazar

..BMW ve FORD Türkiye'yi seçti

Ford, BRIC’ten Rusya’yı çıkarıp, Türkiye’yi koyarak BTIC yaptı. BMW de benzeri bir kararla BRIC’ten Çin’i çıkarıp, Güney Kore ve Türkiye’yi alarak BRIKT tanımını benimsedi



ÜRK otomotiv sektöründe yaşanan dünya çapındaki büyüme ve gelişim, dev firmaların stratejilerini tamamen değiştirmesini sağladı. Bu da tüm dünyada büyüyen pazarları tanımlamak için kullanılan BRIC’e (Brezilya, Rusya, Hindistan ve Çin) Türkiye’nin eklenip bazı ülkelerin çıkarılmasına yol açtı. Amerikan Ford, Brezilya, Rusya, Hindistan ve Çin dörtlüsünden Rusya’yı BRIC’ten çıkartarak büyüyen pazarları arasına Türkiye’yi koydu. Böylece, Ford’un büyüyen pazarları BTIC (Brezilya, Türkiye, Hindistan, Çin) olarak değişti. Alman lüks otomobil devi BMW ise BRIC’ten Çin’i çıkarıp yerine Türkiye ve G.Kore’yi koydu. Çin’in artık bir üst kategoride yer aldığını düşünen BMW yönetimi, büyüyen pazarlar olarak Türkiye ve G. Kore’yi görerek, BRIC’i BRIKT olarak değiştirdi.(hurriyet.com)
http://www.kentgazetesi.com/haber

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder