24 Şubat 2011 Perşembe

Kastamonu İşadamları Derneği'nden Kayseri'ye iş gezisi


Kastamonu İşadamları Derneği (KİAD) heyeti, Kayseri'de Kayseri Genç Sanayici ve İş Adamları Derneği (GESİAD) Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Kınaş ve yönetim kurulu üyeleri tarafından karşılandı.
Kastamonu İşadamları Derneği (KİAD) heyeti, Kayseri'de Kayseri Genç Sanayici ve İş Adamları Derneği (GESİAD) Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Kınaş ve yönetim kurulu üyeleri tarafından karşılandı.
40 kişilik KİAD heyeti gezi programı çerçevesinde ilk olarak Melikşah Üniversitesi'ni ziyaret etti. Kastamonu heyeti Melikşah üniversitesi hakkında ilgililerden bilgi aldı. Gezi programı çerçevesinde KİAD heyetine hazır mobilya imalatı, yatak ve demir çelik yan sanayi imalatı yapan Boytaş tesisleri gezdirilerek sektörel bilgiler verildi. Kayseri Kadir Has Stadyumunu da gezen Kastamonu heyeti, daha sonra akşam yemeğine geçti.
Akşam yemeğinde KİAD heyetine GESİAD Başkanı Kınaş, Kayseri'nin ticari hayatı hakkında bilgiler vererek, ""Bu tür iş gezilerini önemsiyoruz. Dernekler arası geziler çok iyi bir sinerji teşkil ediyor. Bizlerde bu tür faaliyetleri dernek çatısı altında sık sık gerçekleştiriyoruz." dedi.
KİAD Başkanı Mustafa Verep ise Kayseri'nin ekonomik anlamda Türkiye'nin en önemli kenti olduğuna dikkat çekerek, "Küresel kriz ile dünya ülkeleri bile sıkıntı içerisinde kıvranırken ülkemizin lokomotif illerinin başında gelen Kayseri yatırım yaptı. Şirketler kurdu ve Türkiye sınırlarını aşarak dünyada bir marka haline geldi. Köklü bir ticari tecrübesi olduğu muhakkak, Bizler de bu tecrübelerden faydalanmak istiyoruz." diye konuştu. Gece sonunda KİAD heyetine teşekkür eden GESİAD Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Kınaş, KİAD Başkanı Mustafa Verep'e plaket takdim etti.
http://www.haberaktuel.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder