4 Ağustos 2011 Perşembe

- İş Adamları Hayırda Yarıştı

Çorum Eğitim ve Kültür Vakfı'nın (ÇEKVA) öğrenciler yararına düzenlediği iftar yemeğinde bir araya gelen Çorumlu işadamları hayırda yarıştı.Çorum Eğitim ve Kültür Vakfı'nın (ÇEKVA) öğrenciler yararına düzenlediği iftar yemeğinde bir araya gelen Çorumlu işadamları hayırda yarıştı.

Anitta Otel'de düzenlenen iftar yemeğine Çorum Valisi Nurullah Çakır, TBMM İdare Amiri ve AK Parti Çorum Milletvekili Salim Uslu, CHP Çorum Milletvekili Tufan Köse, Belediye Başkanı Muzaffer Külcü, Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Çetin Başaranhıncal, Türkonfed Başkanı Erdem Çenesiz, Çekva Başkanı ve Sinpaş Grup Yönetim Kurulu Başkanı Avni Çelik, daire müdürleri, siyasi parti temsilcileri ve işadamları katıldı. Gecede bir konuşma yapan Çekva Başkanı Avni Çelik, üniversiteyi kazandığı halde maddi

imkansızlıklar nedeniyle gidemediğini belirterek, "O dönemde ev sahibimiz kefen parasını benim okumam için getirmiş. O teyzenin bu davranışı beni etkiledi. Yakınlarımın desteğiyle okudum ve bugünlere geldim. Yapılan iyilikler karşılıksız kalmıyor. Başarılı olan gençlerimize bu şehrin varlıklı insanları olarak katkıda bulunmak zorundayız" dedi.

Bu yıl vakıf olarak 400 öğrenciye burs vermeyi planladıklarını açıklayan Çelik, Çorumlu işadamlarının vereceği destekle bu hedefe ulaşacaklarının altını çizdi. Vali Nurullah Çakır ve Belediye Başkanı Muzaffer Külcü de başarılı öğrencilere destek verilmesi noktasında katkıda bulunan herkese teşekkür ettiler.

Yapılan konuşmaların ardından iftara katılan işadamlarına burs formları dağıtıldı. İftarda sonunda 25 öğrenciye burs vaadinde bulunan Çorum Belediyesi ve Ece Banyo Genel Müdürü Bülent Onur'a, 13 öğrenciye burs vaadinde bulunan Mensace Mermer Sanayi sahibi Sinan Sakman, 10 öğrenciye burs vaadinde bulunan Çorumgaz A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Ahlatçı'ya, 5'er öğrenciye bur vadinde bulunan işadamları Yaşar Balaban ve Recep Çelebioğlu'na plaket verildi. Programda ayrıca Sinpaş Yönetim Kurulu Başkanı

Avni Çelik 100 öğrenciye burs vereceğini açıkladı.

http://www.nevsehirmedya.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder