27 Eylül 2011 Salı

- Tatlıses'ten sürpriz nikah, İdo'dan sert tepki

Tatlıses tedavi gördüğü hastanede “Ben ölürsem ne olur başkası ile evlenme” dediği Ayşegül Yıldız’la nikah masasına oturdu

Tatlıses tedavi gördüğü hastanede “Ben ölürsem ne olur başkası ile evlenme” dediği Ayşegül Yıldız’la nikah masasına oturdu. Ünlü sanatçının şahitliğini Fatih Terim yaptı.

İBRAHİM Tatlıses, 13 Mart’ta uğradığı silahlı saldırının ardından tedavi gördüğü Darüşşafaka Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi’ndeki odasında ikinci kez nikah masasına oturdu. Ünlü türkücü, 12 yıldır birlikte olduğu ve “Ben ölürsem ne olur başka birisiyle evlenme” dediği 30 yaşındaki sunucu Ayşegül Yıldız’la hayatını birleştirdi.

Nikahı Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül kıydı. Çiftin nikah şahitliklerini Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim ile işadamı Yüksel Çağlar yaptı. Hazırlıkları büyük bir gizlilik içersinde tamamlanan nikaha çiftin ailesinden ve dostlarından birkaç kişi davet edildi. Nikah sırasında sanatçının duygulandığı ve Ayşegül Yıldız’a, “Ömrümün sonuna kadar seni seveceğim” dediği öğrenildi. Yıldız, silahlı saldırıda ağır yaralanan ünlü türkücüyü hastane ve tedavi sürecinde hiç yanlız bırakmadı.

Başbakanım ‘yuva kur’ dedi

Tatlıses nikah sonrası yaptığı açıklamada, “Sayın Başbakanımızın ziyaretinde yaptığımız sohbette, artık benim bir yuvam olması gerektiğini sözleriyle ima etti. Bu ima zaten düşündüğüm bir yuvayı gerçekleştirmeme sebep oldu. Bugün de bu evlilik akti için sayın Mustafa Sarıgül şeref verdiler, bu hayırlı olayı gerçekleştirdiler. Şahitlerimiz Fatih Terim ve Yüksel Çağlar dostlarıma sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Böyle bir mutlu günü tüm dostlarımla ve beni seven halkımla paylaşmak isterdim. Malesef ülkemizin şu andaki konjektörü buna müsait olmadığından mütevazi bir şekilde gerçekleştirmek durumunda kaldım” dedi.

Ünlü türkücü İbrahim Tatlıses, tedavi gördüğü Darüşşafaka Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi'nde Ayşegül Yıldız ile hayatını birleştirdi. Nikahı Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül kıydı. Nikah şahitleri ise Fatih Terim ve Yüksel Çağlar oldu

Ayşegül istedi Damla kovuldu

Ayşegül Yıldız’ın Tatlıses’ten nikâh öncesi tek bir isteğinin olduğu öğrenildi. Yıldız, Tatlıses’ten 13 Mart’taki silahlı saldırıda omzundan vurulan asistanı Damla Buket Çakıcı’yı işten çıkarmasını istedi. Tatlıses’in Yıldız’ın bu isteğini kabul ettiği ve yıllardır yanında çalışan asistanının işine son verdiği öğrenildi. Damla Buket Çakıcı’nın evlilik haberini alınca fenalaştığı ifade edildi.

Savaş: Terbiyeli ve iyi bir kız

Tatlıses’in eski hayat arkadaşı ve kızı Melek Zübeyde’nin annesi Perihan Savaş, Derya Tuna’nın aksine evlilik kararına sevindiğini söyledi. Tatlıses’in evleneceğini kendisine söylediğini belirten Savaş, “İbrahim bir hafta önce bana ‘Ben evlenmek istiyorum, Ayşegül ile evlenmek istiyorum. Böyle bir karar verdim’ dedi. Ben de ‘Sen nasıl istersen, hayırlısı olsun. Allah mesut etsin. Kimse sana bir şey diyemez, kocaman adamsın’ dedim. Ayşegül çok terbiyeli, saygılı, iyi bir kız. Hastanede karşılaştığımızda da konuşuyoruz. İnşallah mutlu olurlar” diye konuştu.

İdo: Benim için bittin

Tatlıses’i ziyaret etmek için dün hastaneye giden 19 yaşındaki oğlu İdo Tatlıses, babasının Ayşegül Yıldız ile evleneceğini öğrenince şoke oldu ve babasının yüzüne “Sen benim için artık bittin” diyerek hastaneyi terk etti. Tatlıses’in tedavi gördüğü günlerde Ayşegül Yıldız ile tartışan ve Yıldız’ı hastaneden kovan 20 yıllık eski hayat arkadaşı Derya Tuna da evlilik haberini duyunca oğlu İdo gibi büyük şok yaşadı. Tuna’nın çok öfkelendiği Tatlıses için yakınlarına “Hâlâ akıllanamamış, gerçekleri göremiyor” dediği öne sürüldü.

Ahmet Tatlı: İstiyorduk

5 çocuk, 4 de torun sahibi olan Tatlıses’in resmi nikâhlı ilk eşi Adalet Durak’tan olan büyük oğlu Ahmet Tatlı, nikâh sonrası Mustafa Sarıgül’ü yolcu etti ve gazetecilerin soruları üzerine “Bu nikâhı ailecek çok istiyorduk. Babamın şu an keyfi gayet yerinde 1-2 aya hastaneden de çıkmış olacağız zaten. Babamın mutlu olması bizi de çok sevindiriyor” dedi. Taze çiftin nikâh sonrası geceyi kendileri için hazırlanan özel odada geçirecekleri öğrenildi. İbrahim Tatlıses’in menajeri Eyüp Kanat basın mensuplarına bir tepsi baklava ikram etmesi objektiflere yansıdı.

TATLISES’E TEHDİT İDDİASI

Ünlü sanatçıyı 2002’de tehdit ettiği iddiasıyla yargılanan Abdullah Uçmak’a, 5 yıldan 10 yıla kadar hapis cezası istedi. İstanbul 7. Ağır Ceza’daki duruşmada mütalaasını açıklayan savcı, Uçmak’ın, ‘’Seninle hesabımız var. Para vereceksin, ailen var, sen öldün’’ diyerek Tatlıses’i tehdit ettiği ve para almaya teşebbüs ettiğini kaydetti. Savcı, sanığa 5 ila 10 yıl arasında değişen hapis verilmesini talep etti.
http://www.patronlardunyasi.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder