Bakan Çelik, gazetecilere yaptığı açıklamada, İŞKUR'un yurt genelinde kurum hizmetlerine erişimi kolaylaştırmak amacıyla ''Tek Hat'' sistemini hayata geçireceğini belirtti.
Kurumun geçtiğimiz yıl, ''Facebook'' ve ''Twitter'' gibi sosyal medya uygulamalarını başlattığını anımsatan Çelik, ''Bu uygulamaları ile yurt genelinde kurumun faaliyetleri ile ilgili kamuoyuna düzenli bilgi verilmesini sağlayan İŞKUR Yönetimi, vatandaşlar ile iletişimi kuvvetlendirmek amacıyla yeni bir hizmeti daha hayata geçirmeye hazırlanıyor'' dedi.
Tüm illerde kullanıma açılacak ''444 75 87 (44 İŞKUR)'' ile Türkiye'nin her yerinden İŞKUR İl Müdürlüklerine tek numarayla ulaşılabileceğini vurgulayan Bakan Çelik, şunları söyledi:
''Vatandaşlar bulundukları illerde bu numarayı çevirdiklerinde doğrudan o ildeki Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü personeliyle irtibat kurabilecek. 2013'te hizmete başlaması planlanan uygulamayla tüm iş arayan ve işverenler İl Müdürlüklerine daha kolay ulaşarak kurum hizmetleriyle ilgili bilgi alabilecek.''
Kurumun geçtiğimiz yıl, ''Facebook'' ve ''Twitter'' gibi sosyal medya uygulamalarını başlattığını anımsatan Çelik, ''Bu uygulamaları ile yurt genelinde kurumun faaliyetleri ile ilgili kamuoyuna düzenli bilgi verilmesini sağlayan İŞKUR Yönetimi, vatandaşlar ile iletişimi kuvvetlendirmek amacıyla yeni bir hizmeti daha hayata geçirmeye hazırlanıyor'' dedi.
Tüm illerde kullanıma açılacak ''444 75 87 (44 İŞKUR)'' ile Türkiye'nin her yerinden İŞKUR İl Müdürlüklerine tek numarayla ulaşılabileceğini vurgulayan Bakan Çelik, şunları söyledi:
''Vatandaşlar bulundukları illerde bu numarayı çevirdiklerinde doğrudan o ildeki Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü personeliyle irtibat kurabilecek. 2013'te hizmete başlaması planlanan uygulamayla tüm iş arayan ve işverenler İl Müdürlüklerine daha kolay ulaşarak kurum hizmetleriyle ilgili bilgi alabilecek.''
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder